Fail/ mustachee saga

HELLOOOO VÄRLDEN nu ska jag visa lite bilder på saga...dom är muppade//saga
-Ojj jag glömmde.. halva mitt namn HAHAHAHAH det sa saga asso

Mustacheee

MUSTACHEE Man VS AFROKRULL
 Woman! ( De e nt tsm )

Nu ska saga skriva lite Justia besök hennes blogg www.sagasilva.blogg.se nu kommer hon döden närmar er
Tjena Tjeeena!
säg att jag är muppad så lever ni längre ;oo <33
jag e onskefull liten djävul och mitt hem ligger i helvettet, Jag brukar hälsa på vanessa när
jag e arg på djävulen = min pappa
så då tar jag ut min ilska på henne Hejdå alla söta små kanin nosar ;3 <33
BYEE BYEE !! (drev om allt) <33
Ja nu e det jag igen visst va hon trevlig HOST ehm imorrn kommer MAYA hem från umeå ÄNTLIIIGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0