Lite mer bilder sen igår'

Här kommer lite mer bilder sen igår
ska bara skriva ett litet inlägg
idag så gör jag inget såklart då
eller saga
ska komma för min lilla syrra som e i usa vill prata med henne
Men nu ska ni få veta vad jag och vendela gjort igår
Först va vi inne så fick hon se hur jag bodde
sen gick vi till maxi där köpte vi isglass
sen drog vi till skolan och var där ett jätte litet tag sen fick blevd et tråkigt där så vi gick hem och
där satt vi på balkongen med datan och käka melon ( JUMMIE )
sen gick vi till kiosken där köpte vi remmar och hon köpte saltlakris ( USH )
Det va sjukt kul igår med underbara vendela <3 här komemr bilderna


Det där va hemma hos henne:)


SOMMAR!




Erkänn visst e hon Sjukt fin :))


Ja det va ganska många bilder men asso det finns mkt mer men ni behöver nt se
mer XD okej Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: fille

Snart tycker jag det börjar bli lite epic fail, med alla du är med gör du en bild när nihåller han, asso det är ju lite för mycket?

2011-07-26 @ 22:16:56
URL: http://http://fille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0